Vääldigt dålig på att uppdatera.. Har så m...

img_1249 (MMS)

Vääldigt dålig på att uppdatera.. Har så mycket annat att göra än  sitta vid datorn och nörda :p Mycket men lite har väl hänt sen sist, festa lite i fredags med Jennifer.. Alltid lika roligt, och skönt.. Första gången på riktigt länge som jag verkligen öppna upp mig och prata om allt. Vart mycket prat hela kvällen, bådas munnar gick som smatterband :) På lördagen var jag hundvakt och umgicks med Josefin en stund sen gled jag om kring lite innan det vart sängen. Söndagen spendera jag med Igoree till kl 15 då jag, Josefin och Michaela gick o spådde oss.. Alltid lika coolt, helt sjukt att hon kan veta allt det där genom en kortlek! Mikkan anteckna så de kommer upp här så fort jag fått dom :) I veckan se det ut att bli mycke jobb, kanske träning om jag hinner annars bara dom vanliga promenaderna.. Riktigt duktig med det nu faktiskt, men det är nig bara för att jag ska vinna  Annars i veckan då, hoppas på att kanske få lite fin besök från N-town eller att jag åker dit?!  Hoffmaestro på fredag och en natt i Sthlm med Hanna & Jennifer, kanske några fler också.. Nice!  Har inte så mycket mer att dela med mig av.. My life is sweet 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback