Vill göra en sak glasklar..

Jag är så less på drama och massa j*vla problem. Har ni något av dessa eller är ute efter det så ber jag er att vända er till någon annan för jag är inte ett dugg j*vla intresserad. Har nog med mitt egna redan.  

Självklart ska inte mina vänner och familj (som jag verkligen bryr mig om, ni vet vilka ni är) ta åt er av detta. För er finns jag mer än gärna till hjälp.

En sak till en av mina vänner..
Jag saknar dig ditt mongo! Men vissa saker tar jag avstånd ifrån. Det du gör är inte okey för mig, förstår inte själva grejen i det hela och förstår inte av vilken anledning man ska göra det. Jag är absolut inte klokast och smartast men att göra det du gör är att dumförklara sig själv och framstå korkad. Vad har man till ”utbyte” att vara vän med någon som tycker om att dumförklara sig själv? I mina ögon är det du gör korkat och något man inte gör om man inte är en .......




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback