Easy come, easy go.. Now I'm on top

Hello suckers!

Hur står det till? Med mig är det tipp topp, jag mår bra och är lycklig. Vet inte vad det är som göra mig så glad, kanske att våren verkligen är här? Eller att jag kanske bara sådär ändå känner att livet är underbart och jag har allt man kan önska sig?! Hursom, jag mår bra!

Vet ni vad, när katten är borta dansar råttorna på bordet.. ”Päronen” åkte till Värnamo och jag har huset för mig själv fram tills torsdag natt, wonderful! Igår tog jag fram grillen och skulle grilla lite kyckling till oss, tyvärr var jag kass på det eftersom det mest bara rökte om kolen än glödde. Fick lämna över grillgaffeln och gör det som behövdes göra inne, med andra ord.. Starta ugnen, hälla salladen från påse till skål och skära en paprika. Grillningen gick bättre än när jag gjorde det och tillslut kunde vi avnjuta en middag innan vi hamna i soffan till DH, Cougar Town och Christine. Sen vart det huvudet mot kudden och sussa gott.

Idag är det onsdag, vad händer denna gråa onsdag då? Joo, det ska jag berätta för er. Ska jobba fram tills kl 17, ska hinna med att fixa till en nagel på lunchen också som jag lyckades ha sönder igår sen efter jobbet blir det hem och hurta lite innan det kommer fin besök till G-Town. Var ett tag sen vi träffades så det ska bli niiice, vad vi ska göra är ännu oklart.. Men blir väl massa prat och häng. Med tanke på att vi träffats 1(?) gång på ett år borde vi ha en del att dela med oss av. Anyhow, ska bli trevligt att se hans lilla face igen :P Får se om även C kommer till Gävle en snabbis idag så jag kan hämta mina filmer, men det tvivlar jag starkt på eftersom han verkar ha jäävligt svårt att kunna träffa mig och lämna tillbaka dom. Men jag är inte bitter :P



Jag och Josefin i Turkland i sommaras..
En av min lyckligaste stunder i livet, fyfaan vad vi hade det underbart Josefin!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback