Ta min hand så gör vi allt det som dom låter bli

Vet inte riktigt vad jag sak säga om helgen.. Solen lyste och jag var med den från uppgång till nergång. Haft en bra helg men inte lika underbar som dom senaste, kan beror på ångest eller bara för lite sömn?

I fredags efter jobbet drog jag mig ner mot Popp i Topp för att göra nya naglar och sen stressa jag hem för att göra mig klar. Christoffer kom förbi och stressade mig ännu mer, åkte in till stan och mötte upp Hanna för att åka på förfest på Brynäs.. Var väl inte skit taggad och ganska off, men efter ett tag släppte det då jag valde att ignorera vissa människor + att Hannababe gjorde allt för att få mig på bättre humör :P Några cider och groggar senare skulle vi röra oss ner på Heartbreak, vi alla fick inte plats i taxin så jag och Hanna skulle ta en egen, dock slutade det med att vi skoj liftade och rätt var det var så stanna en bil som visade sig vara några kända ansikten, tackar och bockar. Jag minns faktiskt inte så mycket från krogen i fredags, inte för att jag var för full utan att jag blandar ihop alla jävla utekvällar.. haha! Slutade med att jag Hanna, Jonten och Mogge tog oss upp på Brynäs för att ha ”efterfest”. Inte såå mycket efterfest dock, mest lyssna på musik och snacka skit.. Utan alkohol! Efter ett tag fick vi utökning av A & A. Sen beslutade vi oss för att åka hem och sova, sov väl ca 3 timmar innan jag rörde mig hem mot Furuvik för att väcka Lindblom och måla huset, hade ångest.. En konstigt ångest, vet inte om det var för grejen i sig, alkoholen, eller för att jag tror det kan vara mycket bättre.

Lördagen bestod av målning, ångest, målning, öl, ångest och grillat.. Riktigt duktiga var vi! Senare på kvällen bestämde sig Mia att joina oss och följde med till Söderhielmska innan vi rörde oss ner mot heartbreak. Jag och Mia hade med oss måtta ut, och hur ofta händer det?! Hursom, trevligt var det.. Efter stängning rörde vi oss till Bomhus och umgicks.

Vakna kl 12 på söndagen och Mia hämta upp mig vid 14 tiden, åkte hem och tog det lugnt en stund.. Mia sov och jag halv sov. Kl 17 vart det hem till farmor och farfar för mat och sen in till jobbet, vart kvar på jobbet till kl 21 sen hem och direkt i säng.

 

Helgen i korthet.. Alkohol, Heartbreak, Södehielmska, ångest, efterfester.

Det var klappkast! Vad hände?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback