Mimi funderar

Inte alla men många av mina vänner säger ofta "Jag vill ha ett förhållande/pojkvän.".. Jag är nog inte som alla andra jag heller, det sista jag vill ha just nu är ett förhållande. Sen jag vart 14-15 år har jag haft förhållande hela tiden, alla över 1 och 2 år. Sen augusti förra året har jag vart singel och det är fasiken snart ett år sen och jag njuter, varje sekund! Att kunna lägga all min energi på mig själv, vänner och familj är underbart, att slippa anpassa mig efter någon annan och tänka "Vad skulle han tycka om det?" hela tiden är så sköööönt!
Men hur sjukt är det inte, levt 5-6 år i förhållande och aldrig vart så lycklig som jag är nu när jag är singel? Haaha. Skrämmande!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback