Life is sweet

Jadu, vilken kväll det var igår.. Hade så jävla kul, haaha. Blir lika idag! Vi är kuuuung. Snart är det helg igen, damn vad fort tiden går! Snart är vi 80 bast och sitter på något hem där någon dryg 20-åring som är sjukt less på sitt sommarjobb måste torka oss i arslet. Men vad gör det dååå? Hah.

Förkyldningen hänger kvar och sätter sig som ett irritationsmoment i halsen och en propp i näsan. Låter inte vackert, men när jag får tag på den som sittat mig då ni!

Annars då, händer inte så mycket.. Jag och Mia har fullt upp med våra framtidsplaner, bara knakar i skallen på oss och jädrans kul är det! Kan ju iaf vinka hejdå till fina sommarben, men jag är inte bitter!

Passar på att säga GRATTIS till Josephine och Sebbe som igår fick sin lilla Vira! Äntligen kom hon ut.


Har egentligen INGENTING att skriva, bara skriver sån här onödig info. Stackars dig som läst det.

Tjoflöjt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback