In a second you'll be wrapped around my finger

Jag förstår inte hur jag och mitt liv kan vara så intressant för andra att snacka om? Har ni inget eget liv att ni måste sitta och prata om vilka jag umgås med, dansar med och har roligt med?! Så jävla fegt tycker jag att ist för att komma till mig och ifrågasätta så ska ni gå och snacka med andra som inte heller har någon koll på något. Kom till mig och fråga, är det något jag är duktig på så är det att vara ärlig och säga vad jag tycker. Men ni kanske är för fega för att höra sanningen? Eller så är det kanske mycket roligare att gå runt och snacka om det.. Meen men, det var ju Gävle vi bodde i.. Tur att andra vet vad jag gjort som inte ens jag vet om :P Haha.
Hursom, eftersom ert liv inte verkar roa er så får ni faktiskt jätte gärna roa er åt mitt för jag lovar, mitt liv är
underbart och riktigt roligt!



är din kompis josefin med barn?

2010-06-17 // 16:44:02

Ja med flera stycken! Ska föda 30ungar :O sa du om den då? Skvallra ut det :O

2010-06-17 // 17:01:25
» Pilli

Shit vad jag började längta efter dig nu :D Goskit!

2010-06-20 // 03:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback