13 juli 1989

Föddes det en helt otroligt underbar och vacker varelse, med andra ord.. Ca 1 månad kvar tills jag fyller år.

Det finns tre saker jag önskar mig..
1. Ute möbler till min fina baksida (sån på bilden, sånt där flätat och dom ska vara mysiga att sitta i.)
2. En gasolgrill, ingen värsting behövs här inte men en som är helt ok.
3. Pengar så jag kan köpa allt som behövs till radhuset, helst inte presentkort då sakerna jag vill ha kanske inte finns just på den affären. (Litar ni inte på att jag kan hålla i pengarna så ge mig en lapp med texten "Här har du 500kr till att köpa inredning, du får pengarna när det är köp dags.)



tänk om man hade en uteplats stor nog för de där :) gött de skulle va !



Jo men de funka.. de syns verkligen ! :D wiie

2010-06-15 // 15:29:07
» Stina

Men Mimi !!!

Eftersom du saknat din lägenhet så mycket så kan vi byta, rakt av, jag lovar ! blink

jösses vilket fint radhus !



Å du, jag LOVAR att du kan ha byxorna. Det är stl 38, å på mig sitter dom perfekt i 1 timme, sen lite för löst .. så dom är nog kanske till och med för stora på dig. Prova dom om du vill !

Du vet ju vart jag bor, å koden är densamma ; )

2010-06-15 // 17:19:22

Jadu kroppen vänjer sig, men nog är man trött allt :)

2010-06-17 // 09:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback