HON KOMMER...

0-2bca002d459eecfe818d4d99610a9e75.png

Kolla varifrån!

HON KOMMER HEM! Hanna min lilla nyblivna finne kommer hem och hälsar på om ca 1 1/2 vecka. Skoja inte att hennes SMS gjorde min dag! Gud vad jag längtar och det är helt sjukt vad jag saknar dig!! Usch.. Nästan så jag blir lite rörd när jag sitter här och tänker på allt vi gjort tillsammans.. Kryssningen i sommras, motorcykel turerna, mys i stugan med massa ost, high school musical kvällarna och alla dessa skolktimmar vi spenderade ihop på massa knäppa sätt.. Eller varför inte kvällen på Olearys när jag tog en springtur?! Haaha. JAG SAKNAR DIG min goskit! Känner mig nästan som en klimakteriekossa just nu :p

Nu blir det sushilunch med Josefin, ha en underbar tisdag!



snygg blogg! :)

2010-02-18 // 13:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback