Freeedagsmyyys! Jaa,...

0-3669de1a08730539907fc314ad08c2a0.png

Kolla varifrån!

Freeedagsmyyys! Jaa, äntligen fredag.. Den här veckan har faktiskt kännts ganska lång, länge sen en vecka kändes lång. Ikväll blir det iaf mys till ett gäng skräckfilmer med trevligt sällskap :) Imorgon hoppas jag och Josefin att snön tar uppehåll någon timme så vi kan ta skotern och åka ut o mysa lite. Om inte snön slutar falla blir det kolla match i Valbo, och hitta på något mysigt. Imorgon kväll blir det nog ännu mer filmmys fast med annat trevligt sällskap :) Söndag är det match, sista matchen för säsongen.. Kommer kännas konstigt att inte spela mer innebandy :S 

Håller på och bli förkyld också, mår som en påse skridskor!

Ha en underbar helg allihopa :) 

Och är det någon som skulle vilja göra en design åt mig skulle jag bli väääääldigt glad! :D



» Lina

Dålig uppdatering mimi, skärpning ;) haha ! äntligen fick ja klaga på dig:D

2010-02-24 // 13:03:01

BESÖK MIN BLOGG och få tips och ideeer.

På min blogg länkar jag även till min bloppis.



HTTP://EMELIELINDAHL.BLOGG.SE

HTTP://EMELIELINDAHL.BLOGG.SE

HTTP://EMELIELINDAHL.BLOGG.SE



FYNDA MASSOR AV KLÄDER:)

2010-02-25 // 02:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback