Jag är kass

Lyckades hålla igång det en dag, jag är fain grym jag! Haha. Vi får se när det kommer lite nytt här...


superkass

2010-12-09 // 10:39:58
» Ida

hur mår du? :)

2010-12-09 // 11:18:16

fin blogg:) allt bra?

2010-12-09 // 11:37:07

Hej! :)



Ska jag vara helt ärlig tycker jag faktiskt bäst om H&Ms hemsida - där finns det ju även kläder som inte alltid kommer hit till valbo/gävle så där tycker jag absolut att det är värt att kolla. Nelly.com är ju en annan favorit, dock mer snygga skor kanske - sällan jag hanldar klänningar på internet. Sen vet jag att folk gillar Bubbleroom.se men jag har själv aldrig handlat därifrån- de brukar ha "dagens klänning" för 149kr dessutom :) Forever21 (den brittiska shopen) har nyss öppnat och där finns det massa klänningar som är vrålbilliga! Frakten ligger på 65kr (billigt för att vara från ett annat land) och det är ingen tull eller andra avgifter. Asos (också brittisk sida) har underbara klänningar och just nu gratis frakt. Så den är det ju också värt att kika på tycker jag :) Säg till om du vill ha fler tips!

2010-12-09 // 23:12:41

Ha det så bra kanske man ska säga också ;D kram!

2010-12-09 // 23:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback