Valet 2010

Jaaah, eftersom jag är NOLL insatt i politik så har jag ingen koll alls på vilket parti som är "bäst". Jag har alltid tidigare tyckt att jag vart moderat, tycker dom verkar klokast.. Inte för att jag vet så pass mycket som sagt, men tycker jag att dom verkar ha bäst tycke om "viktigaste" frågorna. Hursom, bestämde mig för att göra två test och kolla vad dom visar...



Sverigedemokrat? What?! 26,4% Moderat bara..?!


Kristdemokrat?! WHAT igen! 53% Moderat iaf..

Tycker det här är skit svårt, vad ska ni rösta på och varför?
För att göra det hela mycket lättare, LÅT MIMI STYRA SVERIGE! ;P hah.



» Adore

Hm.. Kanske är dags att börja försöka sätta sig in i det där ;)

2010-08-16 // 16:20:34
» (M)

Moderaterna givetvis, klokt att göra en röst för ett arbetarparti.

2010-08-20 // 14:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback