Tid

Jag vill göra så mycket saker men vart finns tiden till allt? Hur ska man ha tid till allt man vill göra i livet, liksom man är 21 nu och tiden räcker inte ens till åt dom där små sakerna.. Hur ska det bli när man blir 30, 40 osv.. Då kanske man till och med har barn och finns absolut ingen tid. Blir så less! Visst visst, allt handlar säkert om hur man prioriterar saker och ting MEN det kanske inte är så lätt att prioriterar rätt när det som sagt finns miljoner saker man vill hinna med att göra.

 

Detta ska jag ha tid till att göra SNART

·        Hoppa bungyjump

·        Lägga för mycket tid för skit snack med vänner

·        Beställa vardagsrums bord (prio 1)

·        Rida, fyfaan vad jag saknar hästryggen. Känns som 40 år sen man red…

 

Aaah, just nu kanske jag inte kommer på så jääätte många saker men det är hur mycket saker som helst jag vill göra! Sådeså.



du ser inte riktigt frisk ut, slopa ciggen...:)

2010-08-17 // 18:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback