Give me something I do not want and I will love it

Regn, regn och regn.. Kuul, nej!

Hursom, min sommar.. Jag började med att roadtrippa lite i Folorida med familjen och mormor & morfar, landade i Orlando och fortsatt ner till Fort Myers, Suni Bell, Napels, Ft Louderdale, Key Largo, Key West och avsluta i Maiami Beach. Vilken härlig resa, vilket gäng ;-p Det var riktigt häftigt att åka runt och se lite, vart ju inte så mycket sol och bad som man kanske hoppas på tre veckor utomlands men det var ju ingen sol&bad-resa heller.. Vi var på Disneyland, Hollywood Studios, Universal, Kennedy Space Center och lite sånt där, riktigt roligt! Man blir som barn på nytt när man är typ på Disneyland.. Helt underbart! Dom tre veckorna där borta gick sjukt snabbt!

Vi kom hem på fredagen och då hämta nyckeln till mitt lilla(stora) radhus, på lördag morgon gick flyttlasset och sov även första natten där då.. Helt fantastikt! Nu har jag snart bott där i 4 veckor och jag trivs som fisken i havet, det är så underbart! Mitt egna lilla kryp in, jag älskar det!

Sen har jag inte gjort så mycket mer på min semester, hade fin besök från Norrtälje, festat, vart på cross, fin besök från Enköping, vart i Stockholm med Jennifer över en helg, haft ännu finare besök från Norrtälje och förra veckan börja jag jobba igen.. Vart nästan 5 veckors semester, så nu jäklar är man laddad inför hösten.. Kommer bli fullt upp men riktigt skoj!

 

Det var min sommar lite kortfattat, grym va? ;-)


Jag och bröderna på Disneyland

Mimimus & Amandabus var ute på EN öl

En lycklig Mimi på stranden i Sunibell

Försökte hacka mig in på NASA's internet, misslyckades!

Jennifer var grymt nöjd över sin t-shirt!

Min nya hem nyckel :D

Har visat mina skills på grillning också.. (Älskar min nya grill!)





You know my weakness
That is why I'm sleepless




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback