You naughty boy, go to my room.

Vilken helg! Denna helg kommer jag att kunna leva länge på. Snacka om happy feelings som bubblar i kroppen.. Efter en fyra dagars borde väl kroppen vara mör och död?! ICKE! Jag är pigg, mår bra och är glad. SLÅ DEN OM NI KAN SUUUUCKERS!

 

Lite kortfattat om helgen då..

 

.. Torsdag! Slutade jobba kl 15, åkte hem till Hanna och hängde sen vidare hem för att göra mig i ordning och hem till Bea. Sitter och myser på balkongen med brudarna, sjöng (läs skrek) till Carola och alla dessa låtar man lyssnade på när man var yngre. Skulle röra oss ner till slicken för att se Calle, men NEJDÅ! En tjej blir tokpackad och spyr ner Beas toa och trappuppgång. Där står vi med en främmande människa som är skit full och dom som kände henne stack. Missade Calle och små less nere på krogen men humöret styrde Bea upp och kvällen slutade riktigt bra. Mamma och hela bunten var borta och lite läskigt att sova själv så ringde dit sällskap, tack snälla!

 

.. Fredag! Började dagen med att vara hundvakt med Jonte, gick runt i Skutskär i tre timmar för att leta ett ställe med mat som var öppet. Gick hem till Jimmy och åt, sen hem till soffan och jag slocknade lika fort som ett ton faller ner på marken. Vaknade när Jonte la på mig en filt och Max kom och hämta lillvoffsingen. Jag och Jonte åkte hem till mig, gjorde mig klar och tog det lugnt. Sen vart det att möta upp vänner från förr och hade super trevigt. Slutade med utgång på slicken där jag och Pernilla gled runt mest hela tiden. Fixade skjuts hem och satt mig som en hög i soffan.. Var fortfarande ensam hemma och därav sovsällskap igen.. TACK!

 

.. Lördag! Vaknade och begav mig till stan för myslunch med Pernilla och systemet. Vart en pasta på nian och en smoothie (stavning?) sen mös vi i vårsolen till många ciggisar och skitsnack. Sen vart det blixten som for hem och gjorde mig klar. Vid 19 tiden hämtade Max upp mig och skjutsade ut mig till Sandviken till Linnéa. Där vart vi sittande med Cosmopolitan och lite cider innan vi begav oss till ett ställa som börja på M(?) och lyssnade/kollade när Staffan och dom spelade, riktigt trevligt var det! Max kom och hämta mig vid 2 sen vart det säääängen!

 

.. Söndag! Vaknar och tänkte ”Idag måste jag vara bakis annars är det något fel!”.. Men NIPPS! Pigg som en liten fågelunge hoppa jag upp ur sängen och dona lite. Åkte hem till pappa och sen vidare till familjen Hjalmarsson för Påskmiddag. Riktigt trevligt. Vid 20 tiden bestämde sig jag och Jonte för utgång i Sandviken, Goya vs Lobby. Vi hade riktigt skoj, första gången bara han och jag var ut men jäädrans vad jag hade trevligt :D Limpis kom och hämta oss vid 02.15 då vart det hem och styra ihop två olika rätter av fyllemat.. Han fick makkisar och köttbullar medans jag körde chickenbits.. Sen sussa vi ända till 12-13 på måndagen?!

 

.. Måndag! Städade lite när jag vakna inför att husets ägare skulle anlända.. Har ju inte vart hemma så mycket så inte mycket att städa men dammsög lite iaf :) Åkte fill farmor & farfar och käka lite, sen vart det att skjutsa Pernilla till Arlanda.. Gick fortare än beräknat, 1 h 2 min dit och 56 min hem. BRA KÄMPAT utav mig och syster. Sen vart det en ciggis med Angelica och Hanna sen spela lite jacken med Josefin, Jonte och Limpan.. Förlorade 50 kr, BUHU! Snåljåpen själv, haaha ;P

 

Hoppas ni hade lika trevlig helg!

Btw, om att jag vart stoppad av polisen var aprilskämt för er som inte förstod det eller läste kommentarerna.


Hur många gånger googlas ditt namn? LÄNK!



» Sara

woho jag fick 210 ganger ;)

2010-04-07 // 20:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback