091123

Blir inte mycket till att skriva här inte... Känns inte som att man inte har tid till det och därav ingen lust heller. Sen sist här det väl inte hänt någon speciellt, vart två utgångar ihelgen och såg new moon i lördags - JAG ÄR KÄR! Kan bara tänka mig hur bra 3:an kommer vara. Längtar tills helgen, har ett "hemligt uppdrag" på fredag som jag är lite osäker på men vi får se... På lördag är det iaf lagfest med brudarna, kommer nog bli skit skoj. Börjat två nya tjejer i laget också så det kommer bli skoj att lära känna dom lite bättre.
Igår vart det att ligga framför tvn innan jag, Josefin, Max och JONTE åkte ut och skulle hitta på något, gjorde inte så mycket... Åkte mest runt i bilen och hade allsång. Är så skönt att umgås med dom där tre, tråkigaste grejen blir alltid rolig. Dom kan verkligen liva upp stämningen! Efter igår har jag min förredetta kärlek till Takida kommit tillbaka. Älskar texterna!

Som sagt, har inte mycket att skriva så blir mest bara massa fladder.

Lev livet! Vågar man inte satsa kan men inte heller vinna...



Eddi, Thim och jag för maaaassa år sen :P



» moa

sluta ta thim på tutten peddo

2009-11-23 // 17:40:15

Du har så jävla rätt i att man ska leva. Vad har vi att förlora? Vi är unga och fräscha, och har hela livet framför oss ;D go for it you to!

2009-11-24 // 10:03:56
» Max

Haha, var inte de där jag tog igår på er?

2009-12-03 // 01:09:13
» emma

aaaaaahahaah. va söt

2009-12-04 // 13:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback