091118 - En dag att minnas

Igår tog jag, Mimi Bodin Sjögren sprutan mot svininfluensan… Mimi + Spruta = WHAT? Vet inte om jag tycker det känns bra eller dåligt. Jag ville ju egentligen inte ta den, tror jag?! Har lite ångest över att jag tog den men samtidigt så känns det som det var bra.

Förstår inte varför jag är så rädd för sprutor, innan jag ska ta en spruta känns det som man typ bryter ihop… Får en panik känsla i kroppen och vill bara skrika. Över en sketen jävla spruta liksom! Meen men, tycker jag var väääääldigt duktig igår… Josefin fick följa med in och sitta där med mig, tack stumpi! Tror att det var när hon satt och fyllde i papperna som första krokodiltåren kom, haaha. Nej, får fan skärpa mig! Jag kan hoppa fallskärm, pierca mig osv men när jag ska ta en lite spruta kommer den lilla rädda och fega flickan fram :P Är även lite sur på personalen där borta… När man var liten och var hos doktorn/tandläkaren har jag för mig att man fick ett litet klistermärke eller en liten gubbe om man hade var duktigt så min fråga är… VART FAN ÄR MITT KLISTERMÄRKE? :P

Idag så känns det väl sådär i kroppen, ont i armen och känner mig hängig… Inge feber men som att man typ är på väg att bli sjuk.

Aja, kommer mer uppdatering om vad som hänt i veckan / helgen senare under dagen!




» moa

Jaaa de e klart vi kan hitta på nått!! :) säg bara till, vart,när,hur,vad? I WILL BE THERE!

2009-11-19 // 10:30:28

fegis;)

2009-11-20 // 07:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback