You got me wondering why I, I like it rough.

Lady Gaga - I like it rough.


Ja då var det ny vecka igen... Helgen har gott fort men antar att det är så att tiden går mycket fortare när man har kul?!

I fredags så skulle det bli det lilla lugna, vilket det vart fram tills en viss tidpunkt. Började med att jag, Mia, Josefin och Hanna åkte ut till min mamma och tog det lugnt på baksidan och snackade lite skit. När vi kom in till stan skildes vi åt, Josefin och Mia i en bil medans jag och Hanna hade min bil. Släppte av Hanna hemma och åkte hem och hann ta det lugnt i 1(?) timme hemma typ innan Hanna dykte upp. Vi gjorde oss klar och gick ner till Cheers och mötte upp Josefin, hennes pappa och hans tjej. Tog en öl med dom och sen skulle vi ner till Tant Grön, där var det dött. Då skulle vi till Berggrenska, där var det lika dött. Så vi bestämde oss för att gå upp till Interpool, ta en snabb öl och sen gå ut "nyktra" på slick. Inne på interpool träffade vi på Sandin och hans gäng, snackade lite med dom och tog det lugnt. När alla andra utom jag och Sandin är ute och röker ser jag hur en taxi stannar utanför och ser vem som kliver ut, mitt hjärta slog 355765 volter, fick ont i magen och började skaka. Visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen. Men det löste sig ganska bra, eller bra och bra. Beställde in en till cider och sög i mig den fort som fan :P haha. Vid 2 gick jag och Hanna hem och sov, myspys.


På lördag morgon så började telefonen ringa vid 7(?). Fyfasiken vad trött jag var då. Vi skulle på cross ute i Årsunda och jag hade tydligen sagt åt lillasyster att ringa 1 ½ timme innan vi skulle åka. Men njae, skulle inte tro det. Somnade om och ställde klockan på 9.30 och jag o Emma åkte hemifrån 10.30. Hämtade upp Josefin och åkte ut mot Årsunda. Tur att Josefin har koll när inte jag har det, hade ingen aning om vart det låg. Jaaja, väl framme så var det dags för bror att köra första heatet. Han kraschade efter ½ varv men hoppade upp igen och tog sig igenom hela heatet. Sen i andra heatet slutade han som 6:a, inte sett han köra på jätte länge och det var riktigt kul att se hur mycket han har utvecklas... Blir så glad för hans skull! Och i heat nr 3 så slutade han på en 8:onde(?) plats tror jag. Eftersom det var serien och att det gick bra för alla grabbar som körde för Skutskär MS så slutade dom på första plats och kommer att köra div 1 nästa tävling. Sket kul!

Men efter det åkte jag och Josefin ut till mamma, snackade lite, hämtade lite, och skrattade som vanligt :P Åkte förbi Bomhus på vägen hem, Josefin hämtade lite saker sen åkte vi hem till mig och gjorde oss klara. Vid 21 kom Lindblom och hämtade mig, Josefin och Jennifer för att åka ut till Furuvik och kollar på Eurovision och dricka lite. Åkte in till stan vid 23.40 och gick hem till mig innan krogen. Josefin var lite för "trött" så hon stannad kvar hemma hos mig medan jag och Jennifer rörde oss ner på stan som tog sig sin lilla tid :P Var väldigt trevligt att umgås med henne, var allt för längesen! Skärpning. Hade trevligt på krogen, satt och snackade mest och tog låååång stund att gå hem :P

Fick sällskap på soffan också så på söndag morgon var det bara att gå upp när man hörde från vardagsrummet... MIIIIIIIMI! MIIIIIIMI! Jag är hungrig. Slängde på mig lite kläder och skjutsade ut dom till Furuvik, käkade lite och åkte hem till mamma (ovanligt va :P) Var hemma hos mamma till kl 18 kanske. Sen åkte jag in till stan och träffade Hanna, satt och snackad huuur länge som helst ute i solen sen så pratade vid med Micke och träffade på han och Basse sen åkte vi motorcykel hela kvällen, WEEEIJ! Me like!!


Hoppas ni haft lika trevlig helg som mig :)




Jag vet att jag inte ska ha förhoppningar för ingenting är klart förrän det är klart
men jag kan inte låta bli att gå runt och småle och känna hur underbart livet är ibland.
You make me feel good!


/  Mimi Bodin Sjögren


» Hanna

ja, tack för en underbar helg. det måste bli mer åla motorcykel med dom galna grabbarna tycker jag ;) och tack för att du är en sån fin vän och ställer upp för andra när du har andra saker att ta hand om egentligen. det visar att du är verkligen en bra vän. Love yaa ;)

2009-05-18 // 17:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback