Vart är min säng?

Lite små trött idag, ville inte kliva upp imorse. Just nu önskar jag att jag hade sängen på jobbet :P hehe. Gofisen ringde och väckte mig, förstår inte hur han tar sig upp morgonen men sen kanske jag är världens morgontröttaste också.

Igår iaf när jag kom hem så körde jag ner i garaget och skulle ställa mig på min plats och vet ni vad... Då står det någon jävla idiot på min plats. Något irriterad jag vart. Mimi skrev en arglapp och satt på rutan sen fick jag åka runt och leta parkering 10-15 min. Plus att jag suger på datumparkering så jag visste inte vilken sida jag skulle stå på men tillslut hittade jag en liten ficka bland alla andra bilar så då kunde det ju inte vart fel sida :P Jag lovar, om bilen står där när jag kommer hem idag så ska ju putta på den så larmet går och förhoppningsvis är hans (han heter Patrik) bil slut på batteri när han ska åka på morgonen. Mohaahaha!

Idag känns som en dag som man kommer att behöva några sockerkickar på, vilken tur att jag har en sån bra mormor som har lagt en smarties chocklad och gott & blandat påse på mitt skrivbord. Alltid lika mysigt att komma till jobbet på tisdags mornar och se vad man fått för roligt denna vecka :P Tack mormor!

Idag kommer Gofisen, ska kolla på nya Fast and Furious... Hoppas den är så där sexigt sjukt bra :P


Jaaja, nu är rasten slut och jobbet väntar.

Ha en underbar dag.


Filmen kan ju inte bli annat än bra med dessa sexiga männsikor




 

/ Mimi Bodin Sjögren



Hej!Kul att du tyckte om chokladen. Irriterande med parkeringen hoppas det gick bättre idag.Jag tror inte det är datum parkering på sommaren. Gå och LÄGG dig i tid i kväll. God natt Puss o kram Mormor

2009-05-05 // 20:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback