Så, vad har helgen bjudit på?

Alkohol i mängder, mycket skratt, härliga människor och underbart väder.

Som planerat vart det en två dagars, i fredags kom L runt 19 tiden, myste lite innan en viss Hanna ringde och skrek i luren, dags att åka och hämta henne för att åka till Angelica och börja föra. Drack lite alkohol och hade trevlig innan vi åkte ner till Slick. Var en helt okey kväll, inte den bästa men absolut inte den sämsta heller :P


Lördagen, vaknade utav att L hade vart och handlat och gjorde frukost. Han hade även köpt Cola, underbara människa. Slängde i min två Alvedon med ett glas coola och käkade jätte god frukost sen var man fit for fight igen ;P L begav sig till Johnny(?) för att gå vidare och mysa ute i solen. Jag åkte hem till Angelica, lämnade en dammsugare som hon fått låna och sen vidare ut till Furuvik. Hämtade upp Hanna vid Furuviksparken (hennes nya jobb), åkte ut till mamma och bytte till Jörgens bil. Körde en sängstomme hem till Josefin sen tillbaka till Furuvik och myste på baksidan med mamma och alla. Sen vart det bråttom, hem till Hanna, hem till mig, duscha, mysa, vänta, klä på sig, sminka sig, fixa håret ja.. allt skulle göras fort som faaan. Men som vanligt så var vi tjejer väldigt sega, fick skjuts runt 21 tiden ut till Jimmy i Skutskär, var tyvärr inte där nå länge eftersom det inte riktigt kändes så där 100% YIPPIE. Ringde tillbaka skjutsen och åkte in till stan igen. Förfestade lite, jag, Hanna och Josefin... Vi hade så sjukt kul! Repris i helgen kanske? Sen gick vi ut på Hangloose, det var väl inte riktigt woow, men men. Kom hem efter många om och men, inga glada miner på läpparna då in :P Men allt händer av en anledning, och problem är till för att lösas men INTE på fyllan det är något jag absolut lärt mig denna helg, hoppas flera har tagit del av den informationen ;P


Söndag var det baaaara bakis.


Som ni kanske märker orkar jag inte skriva utan förkortar allt :P Meeeen, kommer iaf komma en bildbomb senare idag med allt vi gjort den senaste tiden, typ... öööh? Vad har vi gjort? Festat och Gröna Lund? Haaha, snacka om stor variation. Haaha, nästan sorgligt ju ;P




/  Mimi Bodin Sjögren



okej ;)

Va mysigt.. nej inte ska man lägga nått på hyllan inte. se så snabbt det gick för mig å sebbe och han är det bästa som hänt mig :) hihi

2009-05-13 // 11:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback