Levande spöken?

Sista april så var det inte mycket som hände, jag och Josefin gjorde oss klara hemma hos mig och åkte väl i väg till M vid 21 tiden kanske. Där var det dött, haha. Nejdå, L och M var där och efter ett tag kom Julle. Senare vid ca 23 tiden så dök Ante, Jonten och Mogge upp också. Det var trevligt. Satt där en stund, drack lite och sen vidare till Slick. Vart efterslir, somnade på soffan, ringa taxi och hem till sängen.


På fredag hade vi bestämt att åka till Gröna Lund och för första gången någonsin så gjorde vi det vi hade planerat. Vid 15 tiden ca åkte vi från Kussil där L lämnade bilen hos sina föräldrar och sen vart det E4:an Stockholm. Var väl framme och inne på grönan vid 19(?) tiden. Åkte karuseller och myste hela dagen, solen sken och vårvärmen låg i luften. Me like! Men vilken besvikelse nya berg och dal banan var, BLÄ! Skit tråkig. Men meen, allt kan väl inte var kul heller? Förstår inte hur jag kan vara så kinkig, jag vet ju att det är vanliga människor men ändå så blir jag så sjukt rädd. Haaha, dom fick med mig in i spökhuset iaf, det där när man går. Jag grinade typ innan vi hade kommit in, fyfan! Hade Josefin framför mig och körde in huvudet i hennes rygg och öppnade ögonen totalt 3 gånger kanske ändå grina jag som en liten bäbis. Fyfan, skärpning Mimi! När vi väl kom ut ur de där helvetet så var det inge smink kvar utan det satt på L's jacka som Josefin hade på sig :P haha.

Men hela dagen var helt perfekt! Kom hem till Gävle runt 00-01 typ?!


I lördags åkte jag och jobbade lite, L gjorde mig sällskap på jobbet en liten stund. Väldigt snällt tycker jag. Efter det åkte L till Johnny(?) och jag hem för att städa lite och ta det lugnt. Vid 18 tiden åkte vi ut till mamma i Furuvik eftersom jag skulle vara "barnvakt", kommer ut till Furuvik och ungarna är inte hemma så då åkte vi in till stan igen fast mycket senare, 22 tiden kanske. Skjutsade Angelica och Hanna, var sociala med M och sen hem och sussa kudde.


Söndag, sov till typ 12. Underbart! Gjorde lite frulle och skjutsade lillebror till Skutskär för att spela match. Jag och L åkte till Bomhus och tog en rök med Josefin o M sen ut till Skutskär och kollade på matchen :P hehe, mycket fram och tillbaka. Sen vart det myspys på soffan innan jag skjutsade L till sina föräldrar i Kussil för att hämta bilen. På vägen hem hämtade jag upp lillebror och hans kompis i Furuvik, åkte och köpte kinamat sen hem och slappa på soffan innan ögonlocken stängdes för natten.


Jätte härlig helg, som vanligt :P

Bilder kommer senare, typ imorgon :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback