Lång ledig...

Ja, nu slutar jag för dagen och helgen, jätte skönt känns det. Ska väl inte göra något speciellt, nu ska jag åka och handla, laga lite mat och sen får jag besök ikväll. Nervös redan nu så hur ska detta sluta? Utan ditt stöd Josefin skulle jag nog inte klara mig, du är mer än guld värd! Sen på lördag åker vi till Eksjö, jag, lillebror, syster, Josefin och Sandra... Kommer bli jätte skönt att få komma bort och kolla på lite cross.

Nej, nu måste jag kila ska hämta upp min nya sambo (Hanna) som bott hos mig sen i söndags. Hon ska följa med mig och handla, hon är väl rädd att jag ska virra bort mig där på det nya stora Citygross eller vad det heter :P

Alla ni som kommenterat om att det stod Cutygross
Klart det skulle stå CITYGROSS inte Cutygross, puckon! :P


Hörs senare babes!



/  Mimi Bodin Sjögren


» moa

haha men mimi, heter det inte citygross? ;)

2009-05-20 // 15:41:08

Citygross för fan!

2009-05-20 // 16:30:47

det ligger en flaska här och 2 cider. Kan det vara dina???? Det är en rosefett runt flarran ....

2009-05-20 // 17:11:01

åh skönt vill åka dit igen jag!

2009-05-20 // 17:17:35

Sa ju att det skulle gå bra med middagen =)

Bra go du! Ojoj vad skoj vi ska ha nu lör/sön =)

Syns i morgon!

Puss på dig!

2009-05-22 // 22:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback