Korsochtvärs uppochner

Ja, typsikt Mimi Bodin Sjögren.

Tidigare idag var allt tipptopp, nu känns det som att man inte kan komma längre ner i koskiten. Är depp! Varför? Sällan jag kommer in i perioder.. Men hur som helst så är jag iaf lycklig, bara lite depp.


Imorgon fyller min mamma år :)
Idag ska vi hem och fira detta med dunder och brak ;P Nejdå, men lite mat bjuds det på iaf!
Min mamma är bäst! Älskar dig!

/  Mimi Bodin Sjögren


hej gumman!

jag förstår att dildo partyt flyttar dag. men jag har inte en aning än om jag kan komma den 20de som du skrev på smset. men jag vill jätte gärna ! får se hur jag jobbar nu. har inte fått schema än. men vill iaf.



kram

2009-05-25 // 22:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback