Idag är jag nog den tröttaste…

Igår vart det som vanligt jobb mellan 8-17 men vi har ju mässa i Gävle denna vecka så jag åkte upp dit och var där mellan 13-14.30(?), var väldigt roligt att få ett ansikte till alla dom som man pratar och mailar med typ varje dag. Sen efter jobbet åkte jag hem och gjorde mig i "ordning", utställarmiddag kl 19. Jätte trevlig var det, god mat och roliga lekar. Vart ganska sent igår, kom hem runt 11(?), var ut på "äventyr" och sen sängen ett par timmar senare... Gaaah! Men nice var det iaf ;P Lite trött idag men känns som tiden kommer försvinna fort iaf klockan är redan lite över 10.

Idag så blir det en promenad vid 19 tiden med M och sen mys med Josefin.
Tycker om min Josefin jag, underbara skapelse!


Hoppas ni alla får en bra dag för det känns som jag verkligen kommer ha det :)



Och alla ni som undrat...

M och L är två killKOMPISAR, ingenting annat.

M = Martin Sandin, han kommer nog nämnas några fler gånger här i bloggen men då kommer han kallas för Sandin :P

L = Lars Elmesiöö (stavning?) Han var en av Martins bästa vänner därför vart det alltid att han hängde med på ett hörn som ett litet slit och släng. Han kommer nog inte nämnas så mycket i bloggen nå mer eftersom han bor i Uppsala, spelar låg division jämfört med Martin (och oss andra normala) och lite annat.

Så, nu vet ni det också :P


Jag efter tårtkrig med Adam
/  Mimi Bodin Sjögren



» Jenka

HAH, vilken jävla bild :D

2009-05-14 // 12:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback