Hur ska detta sluta?

Tiden bara rinner i väg, alla veckor går så fort... Helt sjukt! Men det blir nog bra tillslut :P Jag fyller 20 om mindre än 2 månader och jag går på "semester" om typ 1 ½ månad, heeelt sjukt. Känns som det nyss var jul?!


Idag blir det nog det lilla lugna, ska ut till mamma efter jobbet men Josefin sen så blir det kanske kika på en film eller kanske bara en öl på någon uteservering om det hinner bli lite varmare. Men som sagt, blir det lilla lugna.

Imorgon? Cross i Årsunda kanske, vet inte ens vart det ligger men tydligen någonstans vid Sandviken. Josefin var sugen på att åka och kolla och jag blir så lycklig när hon säger det eftersom då kommer hon att vara överlycklig nästa helg när vi åker ner till Eksjö och kollar på första sm tävlingen. Längtar som satan, vill se riktigt cross ju! :P Men så kanske det blir utgång på kvällen, men är inte så sugen. Helt sjukt, jag är inte sugen på att gå ut? Vad har hänt ;P haha. Kanske blir en helg med bara massa mys, kan ju hoppas på det iaf ;)


Hämtade glasögonen igår, jag är riktigt nöjd... Ser som en höök och dom är sjukt snygga! Trivs jätte bra i båda paren och som sitter jätte skönt. Lite jobbigt att vänja sig bara :S Men nu vet jag vad jag har för synfel iaf, närsynt hette det visst. Ser -1,25 på båda ögonen, för att se normalt ska man ligga på 0. Och gränsen att få köra bil ligger visst på -0,5 vilket betyder att jag inte får köra bil utan glasögon. Jag som har minne som en guldfisk kommer säkert att glömma dom ibland när jag kör bil, men vad händer då? Kan man få böter eller något...?
Vet iaf vad jag önskar mig i födelsedags present, pengar till att kunna göra en laseroperation. Tycker glasögon är sjukt snyggt men att få slippa är ju skönast..


Kommer ni ihåg när jag skrev att en kille stod på min parkeringsplats i garaget och jag vart skit sur? Tar tillbaka allt det onda jag sa om honom (Patrik) för det har nu i efterhand visat sig att han är en riktig snygging, en läckerbit. haha. Men iaf, förlåt Patrik... :P

Hoppas ni får en riktigt underbar helg :)




/  Mimi Bodin Sjögren



sjuk snygg du va i brillorna när du kom hit igår :D



pussi

2009-05-16 // 15:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback