Hemliga sms?!

1.Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv det sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga


1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Okej härligt ;) Då slutar du som mig.. Nä jag har bara tagit det lugnt, ska vi ses imorgon runt sju då? Kram


2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
.. Nu har vi tagit plats åt dig vid vårt bord är det ok?


3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
Då är det finast tycker jag. Speciellt om ni skrev såna saker förut. Det blir personligt och du visar att du inte glömt!


4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Tja. Jag lämnar Gävle nu :) Har tävlat i skutskär. Gick bra, läget med dig då? Puss


5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Hej! Klart jag kommer. Puss Josefin


6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Men tråkigt iaf hade tänkt vi kunde hittat på nått.


7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?  
Mimi, Hur fan går det på jobbet? :)


8. Vad vill du höra mest av allt?
Okej fan va jobbigt.. Va jobbar du någonstans? Jag vet inte va jag ska göra idag... Skulle vilja träffa dig.. Kram


9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?

Sötis ska jag köra hem er? ;) Kram

  

10. Din romantiska replik?

Du är grymt vacker ;) kram


11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Jag gillar inte att heta M i din blogg. Helst Sandin, annars Martin. Ok? :)

Vart inte så många hemligheter där inte, tur det :P

/  Mimi Bodin Sjögren


Ja, jag gillar fan tröjan ;) Kanske, kanske inte. Ska städa på kontoret, så vi får se hur mycket jag orkar! Hör av mig senare gumms :)

2009-05-15 // 11:40:02

Hehe undra vem sms nr 4 kom ifrån?! ;)

2009-05-15 // 17:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback