Hej, Hej, Hallå!

Middagen i onsdags gick jätte bra, förvånansvärt bra. Kul som sjutton! Käkade lite hemma hos mig, pratade och tog det lugnt sen gick vi vidare till Interpool och tog en varsin öl. Myspys!


På torsdag så vart det rätt lugnt på dagen, åkte ut till mamma och grillade. Slutade med att vi satt upp till kl 6 på morgonen efter och sen bussen hem till stan. Sov till kl 12 och åkte ut till mamma och hämtade bilden sen hem och packa. Gick en promenad med Micke och Nillan (hans hund), fixade lite med hans tv och sen vart det hem och sova.


Lördag morgon så gick jag väl upp vid 06.45, lagom trött och vill mer än gärna ligga kvar i sängen. Fick liv i lillebror som sov hos mig den natten, packade bilen och åkte för att hämta upp Josefin och sen vidare till Furuvik och hämta upp syrr och Sandra för att lägga plattan i mattan till Eksjö ;P 5 timmar och 5 mat/kiss/rök pauser efter så var vi framme på vandrarhemmet och på väg ut till banan. Kollade på tidskvalen och MX Girls första heat. På något sätt kändes det skönt att vara "tillbaka" på crossbanan, haha. Fatta inte det där fel nu :P Senare på kvällen fick man beställning på snus så Sandra och Moa fick som dom ville, vi skulle ut till banan igen. Gick banan lite grann, kollade runt lite och satt o snackade med Algot och Max innan vi åkte hem till vandrarhemmet. Somnade runt 12 och sov underbart skönt.


Söndag morgon väcktes jag av Moa och Sandra som var uppe med tuppen (som vanligt), det var dags att åka ut till banan och checka ut från vandrarhemmet. Gjorde oss klara, duschade och vart människor. Kom ut till banan vid 10 tiden ca och träningarna för MX1 hade precis börjat. Satt och kollade, käkade frukost och njöt av det härliga crossljudet. Heaten drog igång och jag o Josefin satt och bara njöt, usch vad härligt det var. Vinnare i MX1 var Kenneth Gundersen och MX2 Filip Turesson. Tror jag om jag inte är helt ute och cyklar, bryr mig inte så mycket om vilka som vinner och inte gör det utan tycker bara det är grymt kul att kolla. Det som var lite små tråkigt var ju att Max Nyberg, en killkompis som det var ca 1-2 år sen jag såg han köra kraschade lite i första heatet fick bryta och kunde inte köra i andra. Tråkigt, hade vart kul att se han köra eftersom det var ett tag sen. Men får väl se vad han kan åstadkomma i Tibro när vi brudar & bror ska göra en "favorit i repris", tror och hoppas det kommer gå riktigt bra för honom den här säsongen. Hoppas det går bra med axeln och att du kommer kunna köra nästa helg.



Helgen har vart perfekt, känns som att allt bara faller på plats och det känns underbart! Jag är lycklig!!
Tack för alla som gjorde den så grym.


Foto: Ingen aning. På bilden: Max


 

/  Mimi Bodin Sjögren



Years ago, when I was younger
I kind a liked a girl I knew
She was mine and we were sweet hearts
That was then, but then it's true

I'm in love with a Fairytale even though it hurts
Cause I don't care if I lose my mind, I'm already cursed




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback