Fortfarande..

.. bloggtorka, helvete!


Igår vart det ut till Valbo en sväng, köpte en klänning tills på lördag. Jimmy fyllde ju 20 igår och det ska ju självklart firas med dunder och brak. Kommer nog bli kul :)


Idag så ska jag hem efter jobbet, träffa L och mysa lite med honom innan jag ska träffa tjejerna och ha lite trevligt sen blir det utgång. Har ingen aning om vad jag ska ha på mig ikväll, hatar det! Har ju fyra garderober fulla med kläder men man har vart ut så mycket på senaste så att det känns som man har haft allt  45604654 miljoner gånger. Kanske blir blommiga kjolen ikväll? Var ju iaf 5 el 6 helger sen jag hade den, men vi får se.

På lördag så blir det nog slappa och vara lite bakis en stund på morgonen, förhoppningsvis massa mys också om in L har fööööör stora humörsvängningar :P haaha. Sen om det är fint väder kanske man sätter sig på en gräsmatta någonstans och dricker någon cider innan det är dags att göra sig klar för kvällen.


Hoppas ni får en bra dag :)



Där har vi kjolen, undra vad jag ska ha till?

/  Mimi Bodin Sjögren



SNAAAAAAAAAART ÄRE EKSJÖÖÖÖ!

2009-05-08 // 17:02:41

hej.jag tycker kjolen är ok. men ansiktet får du fixa till lite ser lite suddigt ut. men jag vet att du är den vackraste av dom alla så var rädd om dig. Puss o Kram mofa.

2009-05-08 // 22:01:38

muppo vem är den dära L .. jag är så nyfiken. tell me!

2009-05-09 // 10:31:35

Fin kjol :)

2009-05-09 // 16:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback