Britney Spears

Japp, nu var biljetterna till Britney Spears den 13 juli (min 20 års dag) i Globen släppt. Går väl åt som smör i skolsken, finns inga platser kvar i the zon(?) ska man ha platser är det där man ska ha :P Tycker jag iaf. Får se om man får biljetter i födelsedagspresent annars får man väl köpa snor dyra på blocket eller liknande. Skit samma, varje krona kommer vara värd det.
Ska iaf på Madonna på Ullevi den 9 augusti, golden circel biljett. Weeeij!

Skriver mer om helgen lite senare.

Ha en bra dag!




/  Mimi Bodin Sjögren



Haha, ja, vilken sjuk människa ;) Idag är jag i skolan, sen ska jag hem. imorgon är jag ledig :) vad gör mimo idag då?

2009-05-12 // 09:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback