Bloggtorka

Har ingenting vettigt att skriva, bloggtorka 2000!


Igår efter jobbet åkte jag och köpte en ny fisk, eller två rättare sagt. Fick liksom två till priset av en. Hehe. Den jag valde först hade fel på munnen så han hade svårt och äta därför var han jätte liten. Men han i affären sa att om jag tog en annan så fick jag den lilla på köpet, så nu har jag tre fiskar. En vit & orange, en orange & svart och en hel orange som har fel på munnen och jätte söt :P Hur kan en fisk vara söt? Haaha.

Efter det åkte jag hem, städade lite och så. L kom mitt i min städning, men det gjorde ju inget för då kunde ju han gå och köpa popcorn medans jag gjorde klart.

När han kom tillbaka så myste vi i soffan och kollade på Fast and Furious, tyvärr lyckades jag somna så jag vet inte om den var bra eller inte. Jaaaja, det var min kväll det.

Idag ska jag iaf umgås med Hanna, får se om det blir cross eller ut till Skutskär. Men ska bli kul att umgås med henne iaf, var ett bra j*ävla tag sen.. Ändring på det nu!


Har ni inget att göra just nu tycker jag ni ska gå in och läsa lite här, hur roligt som helst ju :D

Ha en bra dag i solen medans jag sitter inne på kontoret hela dagen :P



/  Mimi Bodin Sjögren



Haha låter som en söt fisk ;)

2009-05-07 // 21:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback