Bamse, världens bästa hund!

Satt och kollade på gamla bilder på en sida som jag använde när jag var yngre (efterfesten.com) och hittade en bild på vår hund. Älskade Bamse! Vi fick avliva honom eftersom han knappt kunde gå en dag. Familjen köpte honom när jag var 6 år och vi avlivade honom i november 07 så jag har liksom vuxit upp med honom, underbara vovve. Saknar honom väldigt mycket ibland, han var alltid glad, viftade på svansen och hoppade upp och ner. Usch vad jobbigt det var dagen vi skulle ta bort honom, kommer aldrig att glömma det. Han var ju liksom en familjemedlem.


Hur som helst, han var världens bästa hund och jag saknar honom!


Bilden tog jag och syster när vi gick ut och gick med han sista gången.

/  Mimi Bodin Sjögren


Åh lilla gumman, fick tårar i ögonen när jag såg bilden. Vi får väl försöka övertala pappa att vi vill ha en ny liten hund nån gång...... Kramizzz.

Ps. Ha så kul i helgen om vi inte hörs eller syns före. Men det skulle vara kul att se dig;)

2009-05-19 // 10:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback