Snart är det helg igen..

Nyss hemkommen från träning.. Helt ok träning idag faktiskt.

Nu är det bara imorgon kvar så är det fredag. tänk vad dagarna går fort, en tjej på jobbet säger att det känns som det bara finns måndag och fredag + helg.. Kan bara instämma. Undra hur helgen blir, nyktert blir det iaf.
Fredag blir det kanske så att jag få vara hundvakt, skulle vara hur mysigt som helst :) så blir det lite film också.
Lördag så blir det nog en morgon lång promenad (om jag är hundvakt) annars blir det nog att sova till jag vaknar så se vad som händer och kanske hoppas på en godmiddag? Jörgen, hur går det med fiskandet? Får vi nå kräftor eller? :P

Nej, nu är det god natt som gäller.. Klockan är mycket!

Good night!


Hej Mimi



Tvivlar du på mig, klart kräftorna är fiskade..så på lördag ska vi äta havskräftor..

2009-03-05 // 22:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback