Rihanna & Chris

Igår skrev jag om att Rihanna och Chris kanske gift sig och idag läste jag på posh24 om att sanningen hade kommit fram när Chris satt i rätten. Chris åtalades för misshandel och olaga hot igår i domstolen i Los Angeles. En polisanmälan lades fram som klargjorde exakt vad som hände den kvällen: Chris slog Rihanna flera gånger under en biltur, han smashade hennes huvud mot bilens fönster, hotade att döda henne och bet henne även i örat! Hennes pappa har tidigare sagt att han står bakom hennes beslut om att gå tillbaka till Chris men nu säger han är orolig och att någon kanske kontrollerar henne eftersom varken han eller hennes mamma kan nå Rihanna, hennes telefonnummer och mail adress har ändrats.

Det finns nog ingen som förstår hur Rihanna kan ha gått tillbaka till Chris, men som säkert många andra kvinnor som blir misshandlad av sina killar så kanske hon skäms eller börjar tänka "det var kanske mitt eget fel" och slutar med att man går tillbaka. Man kanske har blivit så psykiskt "misshandlad" att man kanske tror att om jag lämnar honom finns det ingen annan som vill ha mig och på något underligt sätt så finns det ju en liten känsla av trygghet (familj, tak över huvudet m.m.) Jag tycker det är så sjukt hemskt det här med kvinnomisshandel och liknande. Fyfan!


Bild från Posh24


Fin blogg du har ! :D



Kram,

/Linnéa

2009-03-06 // 17:26:02

svar javisst är dom underbara! man vill ha rubbet helst! ;)



ha en bra helg! kram kram

2009-03-07 // 05:00:56

Hej, ska vi prenumerera på varandras bloggar? :)

Kram!

2009-03-07 // 11:00:38
» lia

usch. hemskt. och man vet ju inte vad man ska tro av alla skvallertidningar.

2009-03-07 // 13:15:51
» lia

usch. hemskt. och man vet ju inte vad man ska tro av alla skvallertidningar.

2009-03-07 // 13:18:01
» lia

usch, det är så hemskt.

2009-03-07 // 13:18:19

Intresserad av musik, nytt? :)

spana in min sång på bloggen och tyck till :*

alla åsikter är viktiga!

2009-03-07 // 17:46:51

Snart party!



kram

2009-03-07 // 23:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback