Rehabilitering

Nu har jag äntligen börjat återhämta mig sen helgen, inte mycket sömn där inte.


Fredag - Älskade Moa fyllde 19 och det skulle ju självklart firas. Hon bjöd på 3 rätters middag som hennes sambo fixat till, riktigt gott var det. När dom andra tjejerna skulle röra sig mot krogen gick jag hem eftersom jag skulle få hjälp att fixa i ordning resten av lägenheten tills några från gamla klassen skulle ramla in vid 20 tiden. Tack för en väldigt trevlig kväll tjejer!


Lördag - Som sagt, upp tidigt och ut till Ikea och handlade dom sista grejerna till lägenheten. Var ett tag sen jag flyttade in men har ju målat och grejer. (får se bilder snart) Efter Ikea vart det en snabbis in på själva köpis käkade lite mat och sen för att handla lite kläder till kvällen. Vart en kjol och en ny body, orkade inte ha något avancerat utan vart något snabbt bara. Hem från Valbo och började skruva och ordna i lägenheten, tack mamma och Jörgen för hjälpen utan er skulle jag nog aldrig ha blivit klar :P Men nu är tavlorna på plats, lampor, gardiner, sängbord, vinyltexten och allt sånt. Vid ca 19 tiden vart det bråttom bråttom, in i duschen, ut, fixa håret, sminka sig, klä på sig och allt det där eftersom några från gamla klassen skulle komma kl 20. Dom flesta dök upp mellan 20-21, vart ju inte så många men riktigt trevligt hade vi. Vart utgång på Hangloose, kan nog inte beskriva med ord hur less jag är på den krogen. Men, that's the fucking life i Gävle. Vart ska man annars gå? Goya, njae inte så skrit sugen på det. Heartbreak, fredagar där är väl ok. Sen vad finns det mer? O'learys(?!) njae, skulle inte tro det :P Vi vart ju inte där så länge, kom väl dit vid ca 1 tiden, sen efter krogen vart det iväg till Max och äta en sån där hamburgare som är ny (är typ lökringar på) Hotshipotshel uttalar iaf jag det. Sen på efterfest, eller efterfest och efterfest... En sov, två var döda och en drack sprit.


Söndag - Inte precis skit pigg, somnade vid 7 gick upp vid 10 (!?) käkade på Frasses (hamburgare två gånger på ett dygn, inte bra) sen låg jag på min soffa hela dagen med Amanda, ända gången jag inte gjorde det var väl när jag skulle på toa, röka, lägga mig i sängen eller när jag fick mitt glädje rus. Amanda gick väl vid 20 tiden och då låg jag kvar :P Sen var det inte mycket mer än så på söndagen.


Måndag - Upp och jobba, åkte och hämta Josefin efter jobbet, åkt hem till mig, snackade skit, åt mat från Church Street och kollade på Step up, åh han är så snygg, hela filmen är så snygg! Skjutsade hem Josefin vid 22 tiden och sen vart det sängen.

Maten i fredags
   
       Förrätt                               Varmrätt                          Efterrätt

Bilder sen i fredags
   
Födelsdags barnet                   Brudarna               Hur rolig bild som helst 

   
    Skål för Moa                       Middag                     Mätta och belåtna



» tano

sv: haha är alltid sliten någon dag efter, vart lite mycket. har börjat bli sjuk oxå!

2009-03-31 // 12:45:02
» tano

hahahaha aah kanske men vart lite mycke dricka oxå!!

2009-03-31 // 14:22:25

Hahah ! Hot chipotle .. sällan ! : )

jag gissar på att du var den som drack sprit på efterfesten i lördags ? haha fyllo :)

2009-03-31 // 17:03:46
» Mija

hmm, glömde fylla i att det var jag som skrev kommentaren :) .. men det kunde du kanske lista ut ändå :)

2009-03-31 // 17:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback