Nu är det nog

Hon är på jakt efter solen
Hon har seger i sitt steg
Hon må va rädd men aldrig feg
Hon vågar vinna över rädslan
Hon kan se sin rädslas grund


Allt detta kommer bara göra mig starkare, jag tänker inte ta mer svek och skit!
 


hej,



kul att du är med och tävlar om bamboo örhängena i min blogg!!



håller tummarna för dig ;)



/Marielle

2009-03-18 // 11:09:25

gumman då ;)

fredag då jävlar :)

2009-03-18 // 14:17:38

hej,

har registrerat att du är med i tävlingen i min blogg :) nu behöver du bara länka till min blogg i din blogg så är du med! ;)



/Marielle

2009-03-19 // 19:38:24

Hej,

Nu är vinnaren dragen i min Bambootävling! Tyvärr vann inte du denna gången, men kika in i min blogg, jag har redan en ny tävling på G och det kommer komma nya varje månad!

Just nu lottar jag ut ett silver-set och ett guld-set från glitter!

Gå in på kategori - TÄVLINGAR i min blogg, så ser du hur du kan vinna smycken!

Kram

/Marielle

2009-03-22 // 21:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback