Mija Westlin

Du är allt för go du människa :P Fick ett samtal av Mia i fredags morse kl 08.05 ca och lät helt slut. Jag sa att jag skulle ringa upp men frågade om det hade hänt något och till svar får jag "Jag har sån jävla ångest". Det visa sig att Mia hade vart ut på torsdagen och druckit lite för mycket, men jag tänkte att det gör väl alla någon gång och det kan ju inte vara så farligt men så läste jag precis på hennes blogg om lite saker sen i torsdags och nu kanske jag förstår lite bättre om varför det vart lite ångest ;P heehe, du är så go!

________________________________________________________________________________

Vakten på slick: - kan du säga sex laxar i en laxask?
Mija: - Sex laskar i en laskahabla....
Vakten: - nej, du kommer inte in!

Jennie Ringer 112:
Hallå, det är en tjej här. Hon spyr hela tiden, hon måste magpumpas NU!
skicka en ambulans NU! Alltså jag vill inte ringa och vara dryg eller nå men vi behöver en ambulans NU!

Polisen frågar Angi om Mija:
Polis: - Vad har hon druckit då?
Angi: - Ja... något rött kanske? rött vin? (allt omkring/på mija är röd/rosa)
Polis: - Aa.. jo det kunde man ju ana'

Mija: - ....... , sov hos mig'
Polisen : - Maria, du är inte så charmig just nu.
du kan åka hem och ta en dusch och försöka imorn istället!
Polis nr 2 : - Are you tryin' to seduce me? (med en skummm-röst)

Jennie till polisen när polisen står vid Mija som sitter däckad utanför slick:

Jennie: - Du, jag kan lova dig att den här tjejen absulut inte har några alkohol-problem! Jag känner henne hur bra som helst , vi är så här (korsar fingrarna) .. Jag är hennes bästa vän. Så blanda inte in soc' i det här nu för det behövs VERKLIGEN inte. Det här har bara hänt en gång tidigare och det...
Polisen: - har det hänt en gång tidigare?
Jennie: - Aaa, men .. det händer ju alla'



På gympan imorse (fredags):

Mija ligger på golvet och ser helt borta ut
Stefan (lärarn) : - Kommer hon spy snart eller?

Tror att Jennie hade rätt, det händer nog alla någon gång mer eller mindre ;P



» Mijaa

HAHAH !

Men du, det man inte kommer ihåg, har heller aldrig hänt !

2009-03-30 // 18:54:53
» Jenka

HAHAH jag dööör :P dedär va de roligaste jag läst på länge :P

2009-03-31 // 14:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback