Fredag

Det är fredag idag :) Två dagar av ledighet, underbart! Idag blir det en movie night med tjejerna och imorgon blir det en brak middag som kommer att bestå av havskräftor och massa mumma. Jörgen har vart ute i plurret och letat för fullt, 5kg det gjorde du bra :P


Nej, nu ska jag åka och roa mig på min lunch... See you!

Kan tänka mig att om Jörgen faktiskt skulle fiskat själv skulle det va nå liknande detta :P


 

Har gått runt med en klump i magen några dagar nu... Och jag är nog inte den ända som gjort det. Pratade igår och kom nog fram till det bästa beslutet. Trodde att den här klumpen i magen skulle försvinna men nejdå, nu ligger den över bröstet och trycker istället. Men allt är ju inte lätt men det kommer att bli bättre så här... Tråkigt men sant. Vägarna skiljer på sig men vem vet, ödet bestämmer kanske korsas dom igen eller gå in på samma spår :P



tack så mkt :)kram

2009-03-06 // 12:03:07

kolla in min blogg

och kommentera gärna :)

2009-03-06 // 14:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback