Till er anonyma

Har pratat med polisen i Gävle idag och berättat hela situationen.. Dom tar händelsen som stöld eftersom ni vet att jag är ägaren till telefonen och haft den sen i lördags natt. Jag gjorde ingen anmälan utan ger er en dag till att lämna tillbaka telefonen. Jag har nämligen era ip-adresser på dom två datorerna ni har skrivit på min blogg ifrån och genom den går det att spåra er. Ni väljer själv, jag spärrar telefonen idmorgon genom sonyericsson så den inte går att använda. Finns inte telefonen på polisstationen imorgon så kommer jag även polisanmäla er för stöld. Ni väljer själva!

/ Mimi


Tusen tack till dig som ringde idag, jätte tacksam för att du lämnar tillbaka telefonen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback