Dessa härliga bilder..

Ja, alla har vi våra roliga stunder med familjen... Fick ett mail av min kära mor idag med två bilder sen vi var på Cypern 2006, alltså 3 år sen. Och jag kan bara inte sluta skratta! Ena bilden vet jag inte riktigt vad vi gör, allmänt fula kanske?! Den andra bilden så leker vi nog maskerad eller något.. Eddi var 12 år, Thim var 10 och jag var 16. Visst, 16 är väl den där coola åldern men jag har nog vart barnslig hela mitt liv, man kan ju vara banslig fast cool :P Jag är nog fortfarande ganska barnslig, men hallå! Hur roligt blir livet om man ska vara vuxen och allvarlig hela tiden då?

 


Hhahahahaha.. Men Mimi Ilove it ;p

2009-01-31 // 00:47:56
» Frida

Du är typ den snyggaste människa jag sett;) Haha.

2009-01-31 // 17:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback