Vart tar alla helger vägen?

Känns som att när det väl är helg så bara försvinner tiden... Den här helgen gick så snabbt, pang så var den slut.

I fredags vart det utgång men en ganska nykter sådan, jag, Emma och Josefin satt hemma hos mig och snackade massa skit innan vi gick ut, vart Heartbreak.

Var inge kul alls ute i fredags tyckte jag, men det kan ju inte alltid vara kul heller. Gick hem strax innan stängning och somnade på en gång.

På söndag vart det frukost med Emma och sen hämta syrr ute i Furuvik och åka till Leksand för att se melodifestivalen. FYFAN vilket väder det var, på vägen dit var det regn och -4 grader, underkylt och jävligt. Mina vindrutetorkare var as kassa så jag såg knappt något plus att jag har så värdelöst mörkerseende och ser knappt någonting i mörker. Sen när vi väl kom fram till Leksand så hade vi det mysigt men sen på vägen hem så var det snöstorm, samma sak där... Såg knappt någonting på dom där smala, krokiga berg o dals bane vägarna. Men vi kom hem till slut iaf, hade ilande huvudvärk bakom ögonen. Sov kvar ute hos pappa den natten för jag orkade inte köra in till stan efter jag hade skjutsat ut Syrr.

Vaknade på söndag och åkte hem för att göra mig klar för att stå på sidan av på matchen men fick spela från början till slut, vart en förlust med 4-5. Efter matchen åkte jag bara hem, plockade lite hemma, sen vid 20 tiden lagade vi tacos och kollade på Beck sen somnade jag på en gång när jag hamnade i sängen.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback