Today

Har väl inte så mycket att säga egentligen.. Idag har det väl bara vart jobb, var ner på stan på lunchen för att lämna skor på omklackning, hoppas jag hinner få tillbaka dom innan lördag annars är det kört.

Har ju slutat nu och ska åka ner till och kolla om det finns någon tid för att fixa ögonbryna, hoppas. Sen ska jag hämta Angelica, åka och sola och hitta på nå mer bus :P Blir kul, var ett tag sen förutom typ förfester och krogen.


Innebandy träning igå... Kan inte beskriva med ord hur less jag är på innebandy. På väg till träningen tycker jag att det ska bli kul men väl på träningen så sjunker suget på att spela, vill bara sätta mig i bilen och åka hem. Är så less på att det alltid är diskussioner om skit saker, aldrig sitt eget fel utan bara alla andras, lite folk på träningen m.m. Men åt andra sidan så är vi ju ett gäng tjejer från 15 års ålder upp till 23 (tror jag) så det är väl självklart att det blir diskussioner m.m. Jag själv tycker om att kunna diskutera men om rätt saker, och att man inte ska behöva bli ovänner för att man tycker olika. Men såna saker kanske bara stör mig för att jag har tappat suget... Så är det nog. Men sen har ju Emma slutat så det blir ännu tråkigare på träningarna, BLÄ på dig för det Emma!


Igår efter träningen så vart det lite rea shopping från ellos... Vart ett nytt påslakan, en ny bh, och en till sak vet jag att jag beställde men minns inte :S


Jaaja, nu ska jag röra mig från jobbet iaf, ha en bra kväll.




På lördag ska jag till Josephine och hennes pojkvän på inflyttningsfest och har inte en aning om vad man kan köpa, något tips?



VI ses imorgon gumman ;) kommer bli kul.

pussis

2009-02-06 // 12:56:58

hellu. får man fråga vad du tycker är viktigt att diskutera om? om du tog åt dig av det som sas på träningen i den diskussionen så var det absolut inte menat så. jag hoppas att du hittar suget igen och inte slutar för du är viktig för laget. kram

2009-02-06 // 19:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback