Man slutar aldrig att förvånas :)

Strax efter att jag vart och ätit lunch hos mormor & morfar plingade det till i min telefon, sms... Från farmor! Hur chockerande var inte det? Tror att det hänt 1 eller 2 gånger tidigare men då har det vart tomma sms för att hon kommit åt telefonen i fickan, hehe!


Såg även i min kalender att denna månad är det fredag den 13:onde och samma nästa månad... Två fredag den 13:onde på två månader. Många säger att det är en otursdag, har aldrig vart det för mig. Eller otur och otur en gång när vi skulle flyga hem från Kreta (tror jag) så var det fel på planet så vi fick stanna en dag till.. Det är ju inte otur tycker jag. Sen fyllde jag 18 fredag den 13:onde som vart en underbar dag och sen tog jag studenten fredag den 13:onde och det vart den bästa dagen i mitt liv.

Jag gillar nog fredag den 13:onde! :)



Svarade på farmors sms och nu kom svaret, två stycken på samma dag och inget som var tomt! Go Farmor!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback