Update

Ojojoj vad jag har hunnit med saker sen sist!


Var i Göteborg förra helgen med Mia, vi hann med shopping, Liseberg, utgång och Madonna. Fyfasiken vilken härlig helg det var, bodde på Gothia Towers och hade det riktigt gött :P

Åkte på lördag morgon från Gävle och bestämde oss för att ta Stockholms vägen ner, och vilken nitlott :P Vi visste att den var mycket längre men det tog 8 timmar för oss totalt att åka ner, haha. Men då stannade vi och shoppa, gick på systemet, 3 fel körningar och massa rökstopp. Väl framme i Göteborg skulle vi hitta på hotellet, vilket gick förvånansvärt bra tack vare gps'en. Checkade in, parkerade bilen sen började vi göra oss klar för party, festade lite på hotellet innan vi tog en taxi till ett ställe som hette Trädgår'n(?), riktigt skoj hade vi! Efter stängning åkte vi tillbaka till hotellet nästan på en gång och somna som små barn. Upp på söndags morgon, käkade sån där underbar hotellfrukost innan vi gjorde oss klar för en dag på Liseberg... Hela dagen sprang vi runt där och åkte karuseller, super skoj! Sen på kvällen vart det Madonna, fyfasiken alltså! Så jävla coolt, vi stod kanske 7m från Madonna och hur coolt är inte det? :P haha. Nejmen rikigt bra platser fick vi :)

På måndag åkte vi bara hem, då tog vi den kortare vägen och det gick ju betydligt snabbare.



Kom hem på måndag eftermiddag och då var det bara att packa om väskan för nu skulle jag till Portugal några dagar med jobbet för att ha Kick off. Jobbade som vanligt på förmiddagen sen gick tåget till Arlanda och flyg vidare till Portugal. Riktigt bra och rolig resa.


Kom hem på fredag eftermiddag och då vart det att packa upp väskan, duscha och göra mig klar för utgång. Satt hemma hos Amanda med Emmy, Chrille och Amanda innan vi drog oss ut. Skit tråkigt på krogen (som vanligt nu för tiden) så jag gick hem vid 01.30 ca. På lördag var jag "banrvakt" åt småbröderna, vart bara soffliggande med film och hade en myspys lördag. Och igår gjorde jag inte speciellt mycket, var ute på Marinfestivalen i ca 20 min, käkade mat med Amanda på Österns pärla och sen gick vi på Sommar med Göran, haaha vilken klockren film! Gud vad vi skrattade :P


Jaaja, nu ska jag åka hem till Angelica för en kaffe innan lunchen hinner ta slut :)

Ha en bra dag babes!

Lite bilder från Göteborg...


Vart faaan är krogen?

Mia på Liseberg

Kan se glad ut fast jag är livrädd :P
  



SHIT, du är dig inte lik längre! :D Hur längesen var det jag såg dig sist egentligen? 3 månader sen minst! Du är ju nästan blond och ser vuxen ut! :D

2009-08-17 // 14:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback