Myspys helg

I fredags efter jobbet åkte jag hem, plockade undan lite tvätt som hängde överallt i hela lägenheten. Efter ett tag kommer Lina och vi snackar massa skit och tar första cidern... Efter en stund ramlar Mia och Hanna in och ännu senare ändå ramlar Sandra och Chrille in. Vi sitter och dricker lite och snackar massa goja som vanligt :P Efter ett tag så får vi skjuts av Hannas chef ner till heartbreak där det inte var så toppen roligt, vad fasiken har hänt med den krogen? Skit tråkigt! Vid 01.45 ca så bestämmer vi oss för att gå o käka sen hem o sova. Det var ag, Lina, Mia och Chrille som slutade hemma hos mig med fyllemat.

Vaknade på lördag och låg på soffan hela dagen o myste, kollade på tv och två filmer. Vid 6 tiden åkte jag med Mia ut till Furuvik för att äta mat med mamma, vart inge mat men paj och kaffe vart det... Mumsfilibabba! Vid 21 tiden ca hämtade Mia och Josefin upp mig för att åka ut till Martins stuga för han fyllde 2, bilen ut vart det lite vin och försöka tagga till. När vi kommer ut dit så har dom precis ätit och sitter runt bordet, var kanske 8 pers då när vi kom. Vart lite stelt då jag typ aldrig träffat någon av dom som var där förutom Martin, Lars och Julle då. Var meningen att vi skulle åka hem till Gävle så vi hann ut på krogen men icke, kom tillbaka till Gävle vi 02.30, åkte och köpte cigaretter sen hem. Gick upp och bytte om sen gick vi ut på gräsmattan vid mig för lite mys och kolla på stjärnorna, efter ett tag dyker Amanda upp och snackade lite skit. Sen vart det inte så mycket mer utav den dagen...

På söndag, vaknar hungrig som en elefant, ringer till Amanda och försöker dra upp henne genom telefonen vilket vi inte lyckades med så vi tog en promenad dit vidare till Max sen till mitt jobb för att jag var tvungen att jobba bort lite grejer. Sen vart det ryggläge på soffan hela kvällen, jag och Amanda hyrde 3 filmer. Chrille dök upp en stund innan han skulle åka tillbaka till Uppsala och bli en cool armé kille :P



Orkar inte skriva!

Men helgen var rolig och väldigt mysig.

Hoppas ni också hade en bra helg :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback