Då var det helg igen

Ja, äntligen är det helg. Det känns som om att den inte kunde komma bättre, är så fruktansvärt trött. Vet inte om det är för lite sömn eller för Tavegylen. Men hur som helst sak det bli riktigt skönt.


Idag blir det bowling, måste ju träna innan jag ska utklassa lumpen killen :P haha. Nejdå, men det ska bli roligt... Flera år sen jag bowlade så det blir nog spännande. Imorgon blir det kanske shopping i Uppsala annars blir det bara en sväng på stan eller i Valbo. Måste ha lite nya höstkläder, är ju jätte kallt ute nu förtiden. På lördag kväll så blir det myspys med tjejerna, laga god mat, grönsakpsdipp och filmer. Vet ni vad som menas med mina helg planer?! Jag ska vara nykter hela helgen, när hände detta senast? Hah. Ska bli roligt att testa något annorlunda.


Igår var jag och Josefin och spådde oss, kändes riktigt bra när vi gick där ifrån... Verkar som mina planer verkligen kommer gå i lås :D Underbart! Det ända som kändes jobbigt vart att jag fick reda på att någon jag bryr mig mycket om mår dåligt, vi har kanske inte den bästa kontakten men hur det än är så bryr jag mig mycket om dig, vi har faktiskt delat mycket tillsammans. Direkt efter ringde jag och fick bekräftat på varför personen mådde dåligt och tyvärr är det ingenting jag kan hjälpa dig med. Tyvärr är det så att som man bäddar får man ligga och du får nu stå dina kast, hoppas det här blir en vändning för dig och att du hädanefter tänker dig för.


Jaaja, nu ska jag jobba igen!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback