Underbara underbara dag

Solen lyser, fåglarna kvittrar och det är värme i luften... Mår underbart idag, fick inte mycke sömn i natt men den sömn jag fick var underbar, vaknade underbart och allt idag kommer nog vara underbart :P Herre gud vad allt är underbart! Haaha.
Anneli (min plastmamma, hatar det ordet men så att alla förstår vilken koppling det är mellan oss) kom hem till mig igår runt 19  tiden, käkade mat, kollade lite tv och pratade. Väldigt trevligt.
Tack för maten :)

Jaaja, imorgon bär det av till Uppsala, hemma på söndag igen. Tror att det är jag, Josefin, Ante och Jonten som åker min bil sen så är det väl 1 (?!) bil till från Gävle. Kommer nog bli skoj, bara skönt att få komma bort lite, shoppa och inta lite alkohol :P

Hoppas alla ni får lika underbar dag som jag kommer få :)




På något sätt lyckas du alltid få mig att må så underbart bra....


var så god snuppan. Ha så kul i uppsala nu då.;)

2009-04-03 // 12:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback