Lite att göra på lunchen kanske?

Ditt namn: Mimi
Längd: 163 (?)
Spelar du något instrument: Nej
Vem är snyggast: Måste man välja 1?

Har du någon piercing: Ja, 5 som är tagen med kanyl 5 med pistol.
Vem vet mest om dig: Min mamma, Josefin typ..
Vad vill du ha just nu: SOMMAR
Vilka sjukdomar har du: Nada
Fobier: Sprutor, spindlar, badhusgolv, alger, flygand kryp.. Massa :P
Känner du en snygg kille: Ohja
Har du körkort: Ja, haft i snart ett år
Åsikt om jultomten: Mysigt
Vill du gifta dig: Ja
Tycker du att du är attraktiv: Någon gång måste väl alla vara det?
Din hårfärg och frisyr: Brunt, rött, blond/guld och mellan långt % kort
Skolväska just nu: Går inte i skolan
Har du glasögon: Ja
Hur ser din plånbok ut: En svart skinn med volanger på
Favorittv-program: Greys, DH, ahum..
När ska du festa nästa gång: Får se..
Vad köpte du senast: Cigaretter, helvete!
Hur mycket pengar har du: Så att jag klarar mig gott och väl
Hur svarar du i telefonen hemma: Mimi
Senast kramat: L
Vem sov du hos senast: Mamma
Stjärntecken: Kräfta
Ögonfärg: Blå(gröna?)
Kall favoritdricka: Coca Cola
Varm favoritdricka: Tycker inte om vara drycker så mycket
Alkoholhaltig favoritdricka: Cider fungerar alltid eller någon god drink.
Säger ofta: Ordet positiv
Saknar du någon: Ja, det händer
Du fikade senast: Fikad, kaffe hos Angelica på lunchen?
Bästa tecknade film: Älskar Disney klassiker
Vad skulle filmen om ditt liv heta:  Kommer inte på något bra =/
Vem skulle spela dig: Jag själv
Hur känner du dig nu: Glad, pigg..
Kan du laga mat: Grym i köket
Vad tycker du om fötter: Beror på, vissa äcklar mig. 
Är du smart: Smartast
Vad skulle du vilja äga: En stor walking closet full med skor och kläder, ett hus, en hund, MASSOR! 
Har du homofobi: Inte ett dugg
Om du var ett djur vilket skulle du vara: Hund kanske, eller katt.  
När och varför grät du senast: Gaaah, inte en aning faktiskt.



» Sara

För några veckor sedan blev jag medlem här: http://www.freestreet.se/?r=1427 sen dess har jag fått hem presenkort till ett värde av 950 kr. Helt otroligt och helt GRATIS! Det bästa är att man själv får välja vilka butiker man vill spendera presenkorten på, jag har bland annat valt H&M och cdon.com. Bli medlem du med, det är jättelätt =)



PS. Kika gärna in på min blogg och svara på dagens fråga DS.

2009-04-23 // 16:46:57

:) ♥

2009-04-23 // 16:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback