Startkablar och liftare

Haaha, roligaste fredagen på länge..
Började tråkigt med att jag och Emma satt i min soffa och kollade på Idol, sen kom Jennifer och Emma på att vi skulle äta mat så Jennifer kom och hämtade oss sen åkte vi till Max.. När vi skulle åka där ifrån står vi med tändningen sen skulle vi åka på riktigt så skämta jag om att nu kommer inte bilen att starta och så sant som sagt så startade inte bilen så vi frågar några killar i bilen bredvid om dom kan hjälp oss, eller Jennifer frågade om dom kunde hjälpa henne medans jag och Emma satt i bilen och små skrattade. Efter att dom hade hämtat kablar och kört fram bilen framför våran frågar Jennifer "Ska jag öppna där fram eller?" Jag och Emma ligger dubbla i bilen av asgarv och dom kollar på genom rutan på oss och tycker antagligen att vi är dumma i huvudet men sen går Jennifer ur bilen och frågar dom, "Behöver jag också nå kablar?" Jag och Emma skrattade så vi knappt fick luft  och höll på att kissa på oss.. Men till slut kommer vi där ifrån och allt är bra..

Tro inte att allt är slutar här.. Emma sitter i bak och säger " stäng inte av bilen på en gång, batteriet måste laddas lite" precis då svänger Jennifer in på en busshålls plats, jag och Emma fattar ingenting sen helt plötsligt ser vi två killar som står och liftar och hon ska plocka upp dom, vilket vi gjorde och körde ner dom till stan, sen garvade vi lite till..

Rolig kväll iaf, nu ska vi kolla på Ringaren i nothredam (hur det nu stavas)

Ha en bra kväll!

   


» Emma

2008-10-04 // 10:57:48
» Emma

HAHAHAHA!!! :D

2008-10-04 // 10:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback