Klarar du detta?

FUSKA INTE!!


DAGIS-TEST

 Dagisbarnen fick följande fråga:

- I vilken riktning kör bussen på teckningen nedanför?'






Titta noga på bilden och se om du kan komma på svaret.

 (Du får välja mellan höger eller vänster riktning)

  Vet du fortfarande inte? Tänk efter noga

















 












 Alla dagisbarnen svarade 'Vänster'

När vi frågade dom '- Varför tror ni det? Varför kör bussen åt vänster?'

Svarade de '- För man kan inte se dörren!'

Hur kändes det där?????



» moa

knäppis, du har blitt utmanad

2008-11-16 // 22:08:46

smart Mimi, vad svarade du?????????????? Kram

2008-11-17 // 10:05:30
» Mimi

Jag svarade vänster men inte för att jag tänkte på det där med dörren utan jag tog bara det för jag hade ingen aning om vilket håll :P

2008-11-17 // 10:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback