Sista april, party och jobba

Sista april var as nice, vi var ute i Gåsholma några stycken hos en kille som har typ stuga där ute, vi var väl ungefär 20-25 personer, eller?! :S hehe.. Men det var as nice, perfekt kväll! Alla var glada, inge tjafs och bara roliga personer, vart över för väntningar iaf. Dagen efter när man vaknade var väl inte lika skön, haaha! Nej, men huvudvärk och kanske lite fylleågren.. Får jag typ nästan jämt nu förtiden, inte för något jag gjort utan bara så där ändå, tror att jag får det bara utav grejen att jag har ångest att jag drack för man mår så dåligt dagen efter, men skit samma, det var ju en helt okey kväll så varför ångest? Bilder kommer komma inom kort, kameran är slut på batteri och hittar inte laddaren så jag kan inte lägga in bilderna på datorn ens..

Igår var det upp och jobba, var trött som en ko men det gick efter det kom bror och hämtade mig åkte till farmor och farfar och käkade middag sen vart det hem, göra sig i ordning på 2 röda och dra till Furuvik för att förfesta och sen utgång, slutade som en ganska nice kväll det också, kom hem vid så där 04.00 kanske?! Var skit trött på efterfesten men när jag kom hem var jag pigg igen, men somnade ganska fort jag tog mig i kragen och la mig i sängen.. Finns tyvärr inga bilder från igår men det var inte så mycket att se faktiskt. mitt jävla bankomat kort fuckade sig igår, så fort jag stoppar in kortet kommer det ut igen, kan inte ens slå in koden eller något, KUUL lördag, kommer inte åt mina pengar, BLÄ!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback